Post by rerevteapuva on Mar 15, 2022 9:23:07 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ SUPER PADS LIGHTS - DJ App! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ SUPER PADS LIGHTS - DJ App! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodin lisäysmerkit ▞▞▞
▞▞▞ SUPER PADS LIGHTS - DJ App! 2022 version ▞▞▞
Pidän pelistä todella paljon, mutta on yksi ongelma, joissakin musiikissa on opetusohjelmat avaamalla se mainosten avulla, mutta kun lopetin mainosten katselun, se on edelleen lukittu, toivottavasti voit lukea kommenttini. Jumala siunatkoon sinua(^U^)
Kun menin tarkistamaan muita kappaleita, se sanoo, että sovellus on valitettavasti pysähtynyt, joten korjaa tämä sovellus.
Kuvittele, että laitat niin monta mainontaa yhteen sovellukseen. Rehellisesti sanottuna, vaikka supertyyny, lopeta mainosten roskapostittaminen... Näin sovellukset kuolevat ja liian monet mainokset saavat ihmiset katsomaan muualta. Älä pakota minua poistamaan sovellustasi.
Tää on 10 kertaa parempi kuin se alkuperäinen. Hyvää työtä👍
Tämä sovellus ei ole todella hyvä, mutta jos haluat etsiä Beatin ilmaiseksi, tämä ei ole se sovellus, jota älä suosittele lataamaan
Korjaa bugi, joka ei avaudu uusimman päivityksen jälkeen, se ei avaudu, ole hyvä ja korjaa
pidän sovelluksesta, mutta en voi mennä oppaisiin minulla ei myöskään ole luottokorttia, vaikka sillä on 7 päivän kokeilujakso ja meidän on silti maksettava plssss, tee siitä täysin ilmainen sairastumisaste 5 tähteä, jos teet sen, enkä myöskään voi pelata Koko TheFatRat Windfallin kappaleen voit korjata sen, jos et [:-(
Sovellus muutamaa bugeja lukuun ottamatta melko hyvä. Joskus tyynyjen äänet (esim. silmukat) pysähtyivät yhtäkkiä kesken toiston. Sen lisäksi ääni kuuluisi puhelimessa, vaikka kuulokkeet olisivat kytkettynä. Pls korjata. Kiitos.
G'day Opala Studios! Ensinnäkin, rakasta sovellusta, pelaa sitä melkein joka päivä ja yritä oppia niin monta sarjaa kuin pystyn. Minulla on kappaleehdotus, Noisestorm - Crab Rave [Monstercat Release], toinen ehdotus on yrittää lisätä kappaleisiin sivuja, jotta niitä voidaan toistaa pidempään. Hyviä sarjoja on niin paljon, mutta ne ovat vain 1 tai 2 sivua. Kippis!
Rakastan tätä sovellusta, mutta vasemmalla oleva valikko ei toimi, joten en voi toistaa kappaleita, jotka haluan toistaa vain yhden kappaleen, joka näkyy. Joten päätin poistaa sovelluksen.
Kaikki oli hyvin, kunnes... Yhdistän Launchpad Minin. Aluksi se sanoi: "Valitettavasti SUPER LIGHTS on pysähtynyt." mutta sieltä asiat menivät alamäkeen. Yhdessä vaiheessa tämä sovellus käynnisti puhelimeni uudelleen, eikä se nyt havaitse Launchpad Miniä, vaikka se saa virtaa ja kaikkea. UniPads toimii, joten se ei ole puhelimeni tai Launchpad Mini. Ole hyvä ja korjaa!
Täydellinen
Sovellus, se on loistava sovellus, mutta se on kuin aina kun pääsen sovellukseen, se vain sulkee sovelluksen, enkä pidä siitä, joten yritä nähdä, onko siinä jotain vialla. Tämä on ainoa syy, miksi annan sille 3 tähteä. mutta muuten se on loistava sovellus, jatka samaan malliin
Tämä sovellus on todella hyvä, mutta kappaleita ei ole paljon, joten 4,5 tähden
Joten ostin superpads lights pron, ja nyt haluan "poistaa" ostoksen. Olen täällä kysymässä: kuinka se poistetaan? Ei haittaa, olen jo löytänyt
Tämä sovellus on loistava paitsi yhtä asiaa: huippuvalojen yhteensopivuutta ei ole! Tämä olisi hyödyllinen ominaisuus lisätä, ja se hyödyttäisi sovellusta paljon, jos asetat sen saataville vain tilauksen yhteydessä! Lisää tämä, niin annan viisi tähteä.
Kaikki oli hyvin paitsi -READKITFAILED- Virhe on korjattava heti. Kuten sanoin, nautin sovelluksesta erittäin paljon, mutta se tosiasia, että vietin 2 tuntia työskentelyyn ja projektin perustamiseen, jotta voin tallentaa sen, enkä voi enää käyttää sitä. Minusta se on aika ärsyttävää ja ajanhukkaa.
Latasin sen uudestaan ja uudestaan, mutta aina kun avaan, se kaatuu
Sovellus on mahtava, mutta miksi sivut eivät näy uudessa päivityksessä
Se kaatuu aina!!!! Korjaa se 😔😔😔
se on hyvä, mutta se on sama ääni yhä uudelleen ja uudelleen
Upea mutta virheellinen, ansaitsee 3 tähteä
Lauchpad mini ei toimi siinä
Olen käyttänyt tätä sovellusta pitkään ja se on hienoa, mutta se on lakannut toimimasta launchpad pron kanssa, enkä tiedä miksi, yritä korjata tämä
Laitoin tämän pelin kehityspeliksi, se vaatii monia korjauksia, mutta itse asiassa se on erittäin mahtava peli.vielä yksi asia, pls lisää ketjusmokers
SUPER PADS LIGHTS - DJ App! Muusika ja heli fvmb
Rakastan tätä sovellusta. Mutta omien valosarjojen tekemisessä on raja. Luulen, että häiriö korjattiin, mutta nyt yritin poistaa yhden valon ja se poisti kaikki valoni, joihin panin niin paljon vaivaa.
Ei nauttinut. Ei kovin hauskaa.
Tämä on melkein viisi tähteä, mutta en voi koskettaa muita tyynyjä
SUPER PADS LIGHTS - DJ App! Müzik ve Ses gdg
Se on yksi parhaista sovelluksista, joita olen pelannut viime vuosina. Mutta päivitys kaatuu aina, kun yritin ladata kappaleen, pls korjaa tämä
En voi tehdä omia juttujani, koska se kaatuu aina kun annan äänen.Korjaa tämä
Lataus on hidasta
Rakastan tätä, tämä on mukava sovellus ja hyvät äänet. mutta kaikki äänet eivät ole valmiita
Viime vuonna 2019, tämä sovellus on hyvä! Mutta nyt, miksi en voi ladata muita sarjoja tai tyynyjä? Vain Kit Ahead... miksi?! Anteeksi hintani...Tee tähti täynnä, jos korjasit tämän...Rukoilen, että tämä sovellus korjaantuu pian
miksi en löytänyt FAIRY TAIL MAINTHEMEä, mutta en löytänyt sarjaa
Sovellus on hyvä, mutta koska sain uuden puhelimeni OPPO A5 2020. Peli on hullu, kuten kun painan silmukkaa, se kytkeytyy päälle, mutta kun painan sitä uudelleen, se ei sammu, vaan se tekee toista silmukkamusiikkia. Ja en voi sammuttaa sitä. Korjaa se ystävällisesti. Rakastan todella tätä sovellusta, enkä voi käyttää sitä enää, vaikka minulla olisi premium-tili
Olen käyttänyt tätä sovellusta aiemmin, mutta kun menin hakemaan sitä uudelle laitteelleni joka kerta, kun menin kauppaan/kauppaan ostamaan lisää musiikkia, se poistui sovelluksesta. Korjaa tämä.Muuten kuin se on hyvä sovellus, jota rakastan, että voit tehdä oman ja että siellä on jo tehty hienoja ledejä ja hyviä opetusohjelmia.
En ymmärrä miksi se ei näytä kappaletyylilajin kappaleita, se menee tyhjäksi ja myös tallenteen säveltäminen alustalle kestää kauan
Se on erittäin hyvä sovellus laukaisulevyn kansien rutiinien käsittelyyn, mutta joskus yksi ääni jatkuu jatkuvasti sen jälkeen, kun sen piti pysähtyä. vaikka suljen laudan, se jatkaa toistoa, se pysähtyy vasta, kun suljen sovelluksen
Se on hyvä sovellus ja siisti, ja voin vaihtaa mitä tahansa musiikkia, mutta en voi avata sitä 7 päivän jälkeen
Täydellinen sovellus. Rakastan sitä. Lisää kappaleita ja musiikkia
Tämä toimii jopa Launchpad minin kanssa, mutta minissä ei ole kaikkia värejä ja voit jopa tehdä oman kannen ja jos sinulla ei ole laukaisualustaa, voit silti pelata sitä missä tahansa. Tämä on paras käynnistysohjain, joka on koskaan tehty puhelimeen
SUPER PADS LIGHTS - DJ App! Musik och ljud ghyc
Se on tavallaan hyvä. Ostin kaskobi-teeman ja se synkronoitui automaattisesti, kun asensin tämän sovelluksen toiseen laitteeseen, mutta sarjani eivät ole siellä ja menetin ne. Suuri vastenmielisyys siitä. Apua arvostetaan. Kiitos
BADLAND Piedzīvojumu spēles apja
SUPER PADS LIGHTS - диджей App Музыка и аудио nhxw
Aluksi se oli hyvä, mutta nyt en tiedä mitä tapahtui. Aina kun yritän ladata uuden sarjan, se näyttää virheilmoituksen, jossa sanotaan, että tarkista Internet-yhteytesi, Internet-yhteydessäni ei ole mitään vikaa, kaikki muut sovellukset, jotka vaativat internwt-maailman täydellisesti, paitsi tämä. Pllsssss korjaa se, koska rakastin tätä sovellusta
Pls korjaa virhe, en voi ladata kappaletta, se sanoo aina, että tarkista yhteys, mutta yhteyteni toimii sujuvasti, pls korjaa
Tämä on paras sovellus tulla DJ:ksi, mutta siinä on vika, joka ei tee siitä niin suosittua muille ja lisää, ja asia on, että siinä ei ole enää musiikkia miellyttäviä kappaleita. Neuvon heitä lisäämään kappaleita eri musiikintekijöiltä, kuten esim. : Skrillex ja alan waker kiitos, kiittäkää ja levittäkää sitä yhtä paljon
Kirjaimellisesti ei enää avaudu kunnolla, vain tyhjä näyttö...
SUPER PADS LIGHTS - DJ App! Musika at Audio lcip
Kaikki kappaleet eivät ole saatavilla
niin siisti sovellus. Haluaisin todella saada laukaisualustan, mutta tämä on minulle parempi, rakastan sitä. 😄😄😄😄
Latasin tämän sovelluksen ennen kuin se viivästyi, nyt im uudessa puhelimessa se on viivästynyt